Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Když jsem v diskusi pod Pride parade napsal, že u nás je 16°C a Praze tepleji, tak mě soudruh cenzor smazal. Co na to říct?

0 0
možnosti

Pokud to nemělo nějaký další kontext, který tady není patrný, tak to bylo skutečně zbytečné.

0 0
možnosti
JR

J37a54n 23R77á57ž

24. 8. 2014 22:38

Exhibicionismus má různé podoby. Prague Pride byla jeho nejhloupější podoba, neb jen podporuje názor, který má na homosexuály majorita a zbytečně je staví proti sobě.

Vím, ze účastníci pochodu hlouposti nereprezentují většinu homokomunity......naštěstí!

Vím, že většině obyvatel jsou takové exhibice ukradené..naštěstí!

Vím, že takové akce prokazují, jak je společnost, sice zatím menšinově, ale ale přesto už nezanedbatelně dekadentní a že velké množině lidí chybí přirozený lidský stud....bohužel!

Vím,že takové akce podporované dokonce politiky, svědčí o úpadku naší civilizace.

0 0
možnosti

Mám otázku - jaký je vlastně smysl celého tohoto průvodu?

0 0
možnosti
Foto

J43a65k19u97b 57R19o17t62h

24. 8. 2014 16:33

Před lety mi bylo řečeno, že má lhostejnost vůči této komunitě je snad horší, než by byla nenávist. Měl jsem začít tolerovat. Inu, začal jsem. Nyní jsem pochopil, že i tolerance je málo a měl bych snad podporovat. Mám se snad nadít toho, že kdybych začal podporovat, bude to opět málo a měl bych dokonce praktikovat?:-/

1 0
možnosti
MR

Spíše by to mělo přejít do roviny kulturní i komorní , kulturní festival ... . Takhle je to cirkus.

1 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 14,17
  • Průměrná čtenost 576x
Po mnoha letech v nejrůznějších zaměstnáních jsem zakotvila jako OSVČ a vrátila se ke svému staronovému koníčku - češtině (tu jsem ostatně i vystudovala) jako korektorka českých textů. Kromě toho píšu - třeba tenhle blog nebo pohádky. 

V posledních letech mě "chytlo" cestování a poznávání nových kultur a světů, chtěla bych v něm pokračovat, dokud finance a zdraví dovolí. 

*********

http://www.dobretexty.cz 

(české korektury a něco o psaní bakalářských prací)

******

http://www.punove.webnode.cz

 (pohádky o zvláštních modrých konících - půních)

*********?

https://www.ukormorana.cz

(numerologické rozbory)