Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...je vidět,že kdo má oči na dívání a u sebe foťák tak vznikne takováto nádheraR^R^

0 0
možnosti

Děkuji za pochvalu, moc potěšila :-)

0 0
možnosti
Foto

Mám ten kraj velmi rád a moc děkuji za poutavé vyprávění a fotky. Jenom jedna drobná nepřesnost - u Kořenova a Polubného máte i fotky z Jizerky. Jinak samozřejmě karma!

0 0
možnosti

Aha, máte pravdu. Dávala jsem dohromady fotky z více pobytů, tohle bylo asi z Vítání ptáčků - splývá mi to dohromady, protože je to kousek odtud a spali jsme v Polubném (a je si to podobné). A pak jsem vybírala už jen podle povedenosti fotek... Díky za připomínku 

0 0
možnosti

Dokud byly "podnikové chaty" tak jsem na konci 50.let pravidelně jezdil nad obcí Desná. Rád na to vzpomínám - Souš, Hvězda a mnohé jiné výlety. Byl jsem tam v 90.letech jen tak na skok. Překvapilo mě, že tam na rozdíl od dob minulých byla všude neposečená tráva, takové smutné. ;-DAle snad už je to nyní v cajku, chci se tam ještě podívat a alespoň 1 trasu si zopakovat:-)

1 0
možnosti

opravuji - nad obec Desná.

0 0
možnosti

Díky za nostalgický výlet pro mne. Ja se v těch místech pohyboval před 62 lety, od té doby se tam mnoho změnilo. Zubačkou sem několikrát jel, v té době ji ještě tahala stará parní lokomotiva "Floridsdorfka" jak ji místní nazývali. Zastávka Desna Pustinská tam tehdy nebyla, když se chtělo jet zubačkou do Tanvaldu, tak se muselo jít do stanice Dolní Polubný. Když sem jel z Kořenova, tak sem vystupovalk na zastávce Kořenov, hned za tunelem a pak sešel kousek dolů do mého tehdejšího bydliště. Kořenov byl tenkrát konečná, protože trať mezi Kořenovem a Harrachovem tehdy probíhala přes polské území. Líbilo se mi, jak na Vaší fotce Riedlova villa vypadá pěkně, tehdy byla dost zanedbaná. V té době tam žilo ještě dost sudetských Němců, odtamtud jich nebylo moc "vyexpedováno", protože bez nich byse tehdy tamní sklářský průmysl položil na kolena. Dnes už tam po nich asi není ani památky.

1 0
možnosti
Foto

máte tam chybu, bylo to v Poslovi z Liptákovva, ale jinak R^

Dost tam jezdíme a je tam fajn

1 0
možnosti

Jé, a jak? A Cikán s nožem v zádech v Bobšovi není? 

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý blog. R^ Díky za něj.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS